tirsdag 27. desember 2011

Gangen har fått seg en make-over!

Jeg har så å si sluttet å scrappe, og har solgt det meste! Spart på litt da;)

Da ryddet jeg vekk alt som hang på veggen, fjernet pulten, hyller osv, og slik så det ut før:

005_thumb[1]

Og slik ser det ut nå:

033

Oppi den store kurven har jeg alt garnet mitt:)

028

034

024

023

025

026

Neste prosjekt er å male gangen grå, så blir den helt perfekt etter min smak:)

 

Også har vi forandret litt i stuen også! Er ikke ferdig enda da!

Spisestuen før:  (har satt opp nye bilder bare, skal kjøpe pynt til bordet og sånn også)

037_thumb[3]

Nå: (ikke store forandringen, men jeg er fornøyd jeg:)

019

Så har den tomme veggen vedsiden av vinduet endelig fått seg litt pynt. Møblene skal males hvite i en av de nærmeste dagene:)

Før:

036_thumb[1]

Nå:

012

014

Og her er litt andre småting som har blitt hengt opp i stua!

016

017

Denne sjenken skal males hvit:)

020

021

022

Nå er jeg ENDELIG fornøyd med gangen og stua mi!:) Bare gjenstår i male møblene hvite nå så:)

1 kommentar:

  1. Så fint det var hos dere :)

    Hvorfor har du sluttet å scrappe? Du som var så flink :)

    SvarSlett