tirsdag 23. februar 2010

Casa, oppgave 2!

Her var oppgaven som skulle løses:
Dere skal lage en LO som skal ha:
Stempel: skal brukes på denne Loen. Det er noe som er på tur mer og mer inn i layout verdenen Bruk de som endel av bakgrunnen eller som endel av pynten på LOen. Du kan bruke blekk, maling eller Gesso til å stemple med, og selvfølgelig bruk hvilke stempler du vil
Transparent: overlay/transparent skal også brukes..... som feks Hambly ScreenPrints, Primas transparentsies og lignende. Disse kan enten brukes som en del av bakgrunnen eller som utklipte elementer på Layouten.
Chipboard som for eksempel: Alfa's, figurer, tags eller swirler skal være på LOen. Antall chipboard er ikke viktig. Men det skal være synlig at chipboard er brukt.
Håndsøm/maskinsøm/Faux søm (Faux = falsk tror jeg det blir rett oversatt) Hvor du vil sy er helt opp til deg. Lek og ha det gøy!
Og til slutt BLOMSTER!! Fem forskjellige typer blomster skal brukes på denne! (ULIKT UTTRYKK, sånn som i en blomsterhage, forskjellige arter med blomster)
Liker dere å stæsje så kan dere selvfølgelig ha enda flere elementer på LOen. Men alle nevnt ovenfor skal være med OBS! Siden oppgaven krever endel elementer og teknikker så vil ikke journaling være et krav ved denne oppgaven.

 

Her er min løsning, og jeg fikk 16 poeng, noe jeg er veeeeeldig fornøyd med!!

 

casa oppgave 2

4 kommentarer:

  1. Super flot. Jeg tror jeg vil prøve at sætte teksten sådan oven på hinanden.

    SvarSlett
  2. Du, denne var bare rå flott...
    Denne likte jeg veldig godt...

    (kan ha med at jeg er veldig glad i rosa??:oD)

    SvarSlett
  3. Nhåååå, så nydelig da. Herlig bilde, deilige farger og flott oppsett. Du er sjef på detta altså. Ser meg ALDRI lei på det du legger ut:)

    SvarSlett
  4. Denne ble bare så herlig!!! Denne fikk så absolutt min stemme den runden :)

    SvarSlett