torsdag 28. januar 2010

Ønsker ikke å være som alle andre!

Her er mitt bidrag til scrapphusets utfordring. De ville se ordet ØNSKER!

Jeg og mamman min er litt rare, og bryr oss ikke om hva andre måtte mene om oss, og det skal mye til for at vi blir flaue!

Ordene jeg har brukt er:

Gale, temperement, tv-slaver, intern humor, (vi kan plutselig begynne å le av ting som kanskje ikke er så morsomt:P) uhøytidelige, fnisete og rap. (vi raper når vi må, og holder ingenting tilbake:P)

Bildet er tatt i Tyskland i sommer, i en stereobutikk. Fikk noe rare blikk her:P Hihi, men det bryr ikke vi oss om!

DE GALE HAR DET GODT!

002-63-1

5 kommentarer:

  1. Så utrolig leken og "gal" LO!! "Gal" i sprø forstand!! Knallarti!!

    Tusen takk for at du ble med å løste skissa!!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig morsom LO da! DET er noe som er gøy å se i et album. Ikke bare disse "søtest i verden"-LO'ene som vi så alt for alt for ofte lager... Keep on the good work.

    SvarSlett
  3. Herlig! Ser ut til at dere har det kjempetrivelig sammen. Sånn skal det være!:))
    Ha en flott helg..
    Mvh
    Meta

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har laget! Venter spent på min første scrappe-pakke i posten, og er rimelig sikker på å bli hekta!;-P

    HELT enig i det du sier.. De gale har det virkelig godt! Virker som dere har det utrolig gøy, og slik skal det være=)

    Ha en fantastisk helg!
    Gleder meg til å følge deg videre

    SvarSlett
  5. Hihihi!
    Ja, men det er flott at de gale har det godt. ;D
    Morsom og kul LO. Festlig løsning på skissen vår. :D

    SvarSlett