torsdag 10. juni 2010

Jeg har passert 20,000!! BLOG CANDY!!

Wooow, 20,000 besøkende siden februar i fjor!! Tuuusen takk til alle som følger med på bloggen min og som legger igjen søte kommentarer! Setter sååååå stor pris på det!

Dette må jeg feire med en liten candy til dere! For å kunne vinne den, må dere gjøre følgende:

* Bli følger av bloggen min

* Legge meg til i blogglisten din

* Legg ved bilde av candyen i bloggen din og fortell andre om bloggen min!

Vinneren trekkes 1 juli:)

Dette kan bli ditt! Blantannet blomster, promarkers, bånd, stempel, et håndlaget kort, stempeltrykk +++

001

29 kommentarer:

  1. Grattis med 20 000 treff snuppa:=*) Nydelig blog Candy, kanskje jeg har flaks for en gangs skyld:O)
    Jeg følger deg og har deg på blogglista fra før av, og her er innlegget min om blogg candyen din:
    http://renateaasen.blogspot.com/2010/06/blog-candy-hos-anette.html

    SvarSlett
  2. Jeg er følger og du ligger i blogglista mi, og så legger jeg deg til i sidebaren min nå.
    Gratulerer med de første 20 000! ;)

    SvarSlett
  3. gratulerer med 20 000 besøkende!
    Har lagt meg til som følger å i blogg lista mi og har skrevet om bloggen din i min blogg :)

    SvarSlett
  4. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd (er følger allerede men regner med jeg får 1 lodd for det likevel??) Her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/candy-hos-memories-for-life.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Følger mer en gjerne denne flotte bloggen, ikke så merkelig at du har høye besøkstall!!

    1 lodd til meg ;0)

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  6. wow for en pakke :) hoppet innom her i morges da jeg søkte etter nye ideer til scrappbokin, og vips her fant jeg MANGE nye triks, så har allerede vunnet noe, men tar gjerne noen lodd her jeg :)

    http://kanonmormor.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. For en flott Candy du har laget til!

    Gratulerer med over 20.000 besøk!
    Har lagt bilde og link hit i sidebaren i bloggen min. Og følger bloggen din både her og i blog lista mi.

    SvarSlett
  8. Gratulerer!
    Er nå følger og du ligger både i besøkslista og som eget innlegg på bloggen min =)

    Hilsen stort og lite gull

    SvarSlett
  9. Denne vil jeg gjerne være med på.

    3 lodd

    SvarSlett
  10. Jeg er med og har gjort som du har sagt:)
    Gratulerer med 20.000! :) Jeg har ennå noen tusen før jeg er der, ja..:)

    SvarSlett
  11. wow så mange besøkende :)
    har lagt bilde og link til bloggcandyen din i bloggen min :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 20 000 besøkende. Jeg er følger og har deg på blogglista mi. Har også lagt bilde og link til candyen din. Fin candy forresten.

    SvarSlett
  13. Gratulerer. La meg til som følger, og la deg til i min bloggliste. Bare finne ut hvordan jeg linker....newbee...super candy!!!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med så mange treff. Blir gjerne med på BlogCandyen. Har lagt deg til i blogglisten, linket i bloggen min og lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  15. er gjerrne med på denne flotte candyen vet du :-)

    SvarSlett
  16. Hei mitt navn er Anette :)Gratulerer med so mykje lesere. La meg til som følger, og la deg til på blogglista mi:)og la linken til candyen på bloggen min.Du har en koselig blogg. Eg håper eg kan besøke bloggen din fleire ganger:)

    SvarSlett
  17. Hei Anette! Jeg vil selvfølgelig være med på candyen din!! Du har en kjempeflott blogg, lager NYDELIGE Lo'er og kort og jeg koser meg alltid i bloggen din. Takk for hyggelige kommentarer hos meg! Og så gleder jeg meg til å treffe deg i virkeligheten :-) !!!
    Ha en riktig god sommer.
    Stor klem fra Marianne

    SvarSlett
  18. Congratulations on all your visitors. Great Candy. I've linked it in my sidebar and follow your blog.

    Hugs
    Penni
    x

    SvarSlett
  19. Gratulerer med over 20000. Flott blogg. Da har jeg linket deg :D

    SvarSlett
  20. Gratulerer med over 21000 besøkende nå faktisk!! Lekker blogg og lekker candy, gleder meg til fortsettelsen! :)

    SvarSlett
  21. This is a great candy! Thanks for te chance to win!

    SvarSlett
  22. Gratulerer! Flott candy som jeg gjerne vil ha en sjanse til å vinne:-) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  23. Hei Anette!
    Congratulations on all your visitors. Great Candy.
    Thanks for te chance to win.

    SvarSlett
  24. Gratulerer med en masse besøk!
    Selfølgeligt så vil jeg vare med og feire så jeg har blivit følgare og laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/06/anette-har-en-flott-blog-candy-en-blogg.html

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye!!! Kjempemasse fint i bloggen din, så det er ikke rart du har så mange besøkende!
    Jeg har veeeldig lyst på den candy'en din, så nå har jeg blitt følger av bloggen din, lagt deg til i blogglisten min, og lagt til bilde med link i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  26. Det er så utrolig fortjent, Anette!! Er så stolt av å ha fulgt deg så lenge (selv om jeg har vært så sløv i det siste at jeg nesten gikk glipp av candyen din!! Skulle bare inn for å se hva du hadde gjort de siste ukene, da jeg dumpa over den her posten i siste liten! ;) Candyen ser SUPER ut!!

    Fortsett å dele alt det nyydelige du lager - kjempeinspirasjon for oss andre; i alle fall meg! :D

    God sommer til deg!
    Scrappy klem C",)

    SvarSlett
  27. Great candy! thanks for the chance to win!
    Hugs
    Vivi

    SvarSlett
  28. I am so happy to find you. I am an American living in Bodo. I love your candy. I am a follower now so I will be back again and again. I also posted your candy in my sidebar on my blog but I dont have a blog roll so unfortunately I couldnt add you there. Thanks for the great blog!!!!!

    SvarSlett
  29. Hiver meg med ; håper sidebaren er OK !!
    Flott side du har !!

    SvarSlett