fredag 18. desember 2009

Litt nytt herfra:)

Et kort:

001

002

 

Handla 6 nye stempler på papirplaneten.no

003

004

I går kom mannen min hjem med gaver til jentene!

Jenny fikk en kjempesøt hund som går etter deg om du blåser i fløyta og sånn, kjempeskjønn!

005

Og Mina ELSKER Hinkel Pinkel og fikk bamsen som synger og lager lyder! Kjempefornøyd og ville sove med den i natt!

Stakkars lille jenta som er full av vannkopper enda..

006

Og i går fikk jeg en stoooor overraskelse i posten!! Holdt på å dette i bakken!!

Elisenmin på hobbyforumet har laget votter til jentene mine, og de passa heeelt perfekt!

002

Her er Jenny med vottene! Ho er kjempefornøyd!!

007

Og Mina blei kjempeglad for vottene sine!

008

Og jeg fikk en NYDELIG stæsjpakke!!! Gleder meg til å bruke det!!!

Tusen tusen takk Elisenmin!! Du er bare helt fantastisk!!!

003

2 kommentarer:

  1. Sååååå utrolig koselig å se bilder av jentene med vottene på:) Og så bra at de passa. Nå ble jeg gla altså vennen:) Og kortet du har laga er jo bare så herlig:) Nydelige farger og for et skjønt stempel...hihi:)

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt kort og stempel:)
    Så snill far barna dine har, kjempeflotte
    ting han har kjøpt til barna deres:)

    SvarSlett