onsdag 9. september 2009

Denne søte awarden har jeg fått av Kjerstin!
Tusen tusen takk!! Ta en titt innom bloggen hennes!! Hun er kjempeflink!!!





Noen regler følger med: -Link tilbake til personen som gav deg den, skriv ned 5 ting du liker å gjøre, gi den videre til 5 personer.


Dette liker jeg å gjøre:

1. SCRAPPE!!!! Verdens beste hobby som jeg er såååå glad for at jeg har oppdaget!!!

2. Synge! Jeg er kjempeglad i å synge!! I det nye huset vi har kjøpt nå skal mannen min ordne til ordentlig karaoke, hihi!! Moro moro!!

3. Jeg er til tider en skikkelig tv-slave... Og da kommer godtegrisen frem å:p

4. Jeg elsker å være med min søte familie og mine gode venner!

5. Også er jeg avhengig av datan min! ;)


Denne awarden gir jeg videre til:
Linda
Anne Emilie
Renate
Jeanette
Lisa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar