søndag 22. mars 2009

Jeg vant, jeg vant!!!

Jeg var med på konkurransen til Stine, hvor oppgaven var å sende bilde av vår beste kreasjon, noe man har laget eller pusset opp.
Jeg sendte da inn bilder av soverommet til meg og mannen min som jeg har pusset opp helt aleine!! Jeg sendte bort mann og barn, og pussa opp alt sammen, og mannen min fikk sjokk da han så soverommet!!!
Soverommet hadde en stygg blå/lilla farge på veggene, og en ubehandla vegg, kjedelige sorte gardiner og et tv..
Slik så soverommet ut før:




ETTER: Jeg malte rommet eggehvitt, kjøpte nye nattbord, hang bilder over senga, nytt sengetøy, og flatskjerm på veggen.










5 kommentarer:

  1. Gratulerer! Kjempefint rom. =)

    SvarSlett
  2. Grattis!!! :-) Det ble jo et helt nytt rom!!!

    SvarSlett
  3. Don't know your language, but lovely pics!

    SvarSlett
  4. Are you writing in German? Keep translating...

    SvarSlett
  5. Smita Tewari!
    Thank you=)
    This is before and after pictures of me and my husbands bedroom=)
    And I did it aaaaall by my self :o)

    SvarSlett